2015/05/24

NIRE AITAREN ETXEA DEFENDATUKO DUT


Azken egun hauetan,
herria dugu kartelez jantzia,
bertan, aurpegi pila ditut ezagun;
taldeka argazkiak
 paretetan itsatsiak.
Osaba Mikel... dotore jantzita!
kontxi, amamaren laguna,
alkatearekin bat,
ogidendako Tere, 
tximaluze batekin farre,
Leire, nire lagun minaren ama,
lehen iladan tente-tente
eta hortik dabil aitatxu be ...
paretetan pegauta;
aurbegia berde.

Gaurko eguna da,
AGINTARI bat aukeratuko dena
"udaletxeko zaintzaile".
Honi esaten omen diote
JAUNA eta ALKATEEEE!!

Nik badamazkit urte pila
 agintariz inguratua,
amama, aita eta ama,
 Izaskun zaintzailea, 
andereño Mertxe
 eta plazako andra pila.
Hauen faltan, 
izeko-osaba 
eta baita nire nebaaa.

Denak desberdin agintzen naute...
Baina gauza bat argi badute
Neu maite nauten moduan,
NIRE ETXEA
 ZAINTZEN DAKITEEEEEEEEEEEE




 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina